اقتصاد

آخر هفته نوت کوین – از آخرین پیشرفت آن چه انتظاری باید داشت؟

آخر هفته نوت کوین – از آخرین پیشرفت آن چه انتظاری باید داشت؟

Bijie.com گزارش داد:

    افزایش قیمت OI در ماه گذشته نتوانست مقاومت 0.012 دلاری را بشکند. افزایش فشار خرید در این شکست به این معنی است که احتمال موفقیت ممکن است بیشتر باشد

از اواسط جولای، تعامل رسانه‌های اجتماعی پشت Notcoin[NOT] بسیار منفی بوده است. در واقع، در این مدت، ارزش آلتکوین 32 درصد از 0.0174 دلار به 0.118 دلار کاهش یافت.

تلفات در اوایل آگوست بسیار شدیدتر بود زیرا NOT از آن زمان به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است. سکه در بازار آتی عملکرد مثبتی از خود نشان می دهد، اما آیا برای معکوس کردن ساختار نزولی بازار کافی است؟

الگوی علاقه باز نگرانی هایی را ایجاد می کند

از پنجشنبه، 22 آگوست، بهره باز از 83 میلیون دلار به 105 میلیون دلار افزایش یافته است. در این دوره، سود در نمودار کمی بیش از 11 درصد بود. به طور کلی، افزایش قیمت و OI نشان دهنده احساسات صعودی قوی است.

در حالی که قیمت فعلی همان چیزی است که هست، یک الگوی تکرارشونده در ماه اوت به نفع خرس‌ها است. بهره باز در 31 ژوئیه، 14 و 19 آگوست به شدت افزایش یافت و به دنبال آن کاهش شدید قیمت ها مشاهده شد.

این نشان می‌دهد که اوج OI قبلی یک شکست کاذب بالای منطقه مقاومت 0.012 دلار بوده است.

آیا آزمون مجدد 0.012$ فعلی شانس بهتری خواهد داشت؟

به نظر می‌رسد نرخ‌های تامین مالی به‌طور پیوسته در حال افزایش است، که نشان‌دهنده محبوبیت فزاینده معاملات بلندمدت است. نسبت بلند/کوتاه نیز بالای 2 است که نشان دهنده انتظارات صعودی قوی است.

آنها نشان نمی دهند که یک برگشت قریب الوقوع است یا اینکه بازار بیش از حد گسترش یافته است، اما احساسات صعودی محکمی را در بازار آتی جلب می کنند.

با بزرگنمایی در بازه زمانی 1 روزه، می‌توانیم ببینیم که ساختار بازار در زمان انتشار نزولی باقی می‌ماند. سطح 0.0127 دلار نقطه‌ای را نشان می‌دهد که Notcoin باید از سطوح پایین‌تر اخیر خارج شود تا ساختار بازار صعودی به دست آورد.


پیش‌بینی قیمت [NOT] Notcoin در 25-2024 را بخوانید


OBV از 5 آگوست صعود کرده است که نشان دهنده تغییر احتمالی در ساختار بازار است. قرائت روزانه RSI 50.9 می تواند یک سیگنال اولیه از تغییر حرکت در بازار Notcoin باشد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا